lørdag 13. april 2013

Turen har starta!

Alright! Da har jeg starta blogg, en turblogg.
Bloggen er mest for meg og kanskje litt for deg?
For det første et dette et sted jeg kan samle turbildene og uteopplevelsene mine, men forhåpentligvis vil det også være litt inspirasjon til deg som leser, til å gå ut døra og oppleve norsk natur der du bor!
Når sant skal sies er jeg nok ekstra heldig som bor på Sunnmøre selv om turopplevelsene kan være minst like bra ellers i Norge,.. men jeg er veldig glad for å både få besøk eller tilflyttende til vestlandet, så om denne siden smaker er det bare å komme;)

Det har gått opp for meg at man trenger faktisk ikke gå så langt, man trenger ikke en gang pakke en sekk, være god på ski, ha det nyeste utstyret eller være sprek og veltrent.. det er instillingen til hva du får oppleve som er over halve opplevelsen av å være på tur, og dette kan alle mennesker gjøre noe med.

Hva er vel ikke bedre enn litt friskt regn mot ansiktet, en stjerneklar himmel i det du trodde var en mørk og dyster kveld, fuglene som flyr om kapp mens du sitter i solveggen eller vind som gjør deg ekstra sterk i oppoverbakkene:) Nei.. lite som kan måles med det!

Sååå,..
Velkommen skal du være til bloggen min som tar deg gjennom enkle hverdagsturer i nærområdet- til lange turer på de flotteste topper., bare den som blir med vet hvor turen ender;)
God fornøyelse!







4 kommentarer:

  1. Kjekt Julie!:) følger med på din og;)

    SvarSlett
  2. Utrolig stilige farger i bildene!
    Du skulle prøvd å satt de sammen til en bildekollasj og sett hvor mange farger du faktisk har klart å få med!

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, ja faktisk.. tenkte ikke over det før du sa det:) men sånn bildekollasj blir for avansert for meg så den jobben tror jeg heller du får gjøre cam:P hehe..

      Slett